Ute igen

                                                                Vi är ute och tittar på alla djur idag.Maria  kommer också och visar hur man mater fåren ochberättar lite om dom. Jättebra.
   

                         Nu är det kallt ute. Usch! Endl har svårt att hålla sig varma så vi beslutar att promenera till Länsmansgården istället för att vänta på bussen. Det gick såå bra att gå, men sen blev det tokigt.Endel barn ville inte följa med till Ryaskolan och bli av lämnade där som bestämts innan med föräldrar.De börjar uppföra sig illa. En del springer ifrån mig på spårvagnshållplatsen så jag får jag dom.Andra sprang ifrån mig på väg till skolan.Så kan jag inte ha det.Tur att föräldrar var med. Ensam hade det inte funngerat. Måste fundera ut en lösning.                            

Kommentarer
Postat av: Josephine

Hej hej!

Toppenskoj med en blogg!

Lycka till nu, med allt och alla, ni hittar säkert lösningar tillslut!

Ha det så bra

Kram

2009-03-29 @ 10:09:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0