Torsdag 5/3

Idag när jag hade jobbat på gården och skulle åka hem, så skulle Marina åka hem samtidigt i sin bil.
Men den vägrade att starta. Både hon och jag tittade under huven och försökte förstå nåt, med nä det gick inget vidare.
Till slut så putte jag på bilen ner för backen, men den ville inte starta då heller. Inte ett ljud från den.
Efter många samtal med sin man så kom de fram till att mannen skulle komma och hämta henne och kolla på bilen.
Han trodde det var bränslepumpen.
Stackars Marina.Hon som hade bråttom hem. Jag erbjöd mig att köra henne hem, men det fungerade inte heller för henne.
På kvällen mailade hon mig och talade om att bilen fick stå kvar på gården.
Inte kul för dom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0