Tisdag igen

Här kommer Anki och Ellinor i backen.Vi skall åka ut till gården. Det är soligt och fint väder, men lite kyligt är det allt.

 Vi blev 12 st som åkte ut.
Det börjar redan visa
sig att en del inte kommer vara så lätta att handskas med.Men det kommer säkert att ändra sig. De vill gärna smygäta godis men det går jag inte  heller med på.



     Här går de väldigt sakta! jag bad dem skynda på lite och vad händer...                                                                           

De sprang ifrån mig och gapskrattade. Det var kul. Dom äe väldigt goa alla dessa barn.

När vi kom fram så åt vi mellanmål, sen gick vi och matade fåren. Det blev inte som planerat denna dag, men hädanefter kommer det att bli som planerat; alla barn skall placeras ut i olika grupper med olika ledare.Alla kommer att få göra olika saker.Denna gången hade jag med hjälp av Anki hand om alla barnen. Det var inte kul för nån av oss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0