Ryaskolan möte i aulan

16/3 måndag

Hade sammankallat ett möte med lärare och föräldrar i Ryaskolan. Det lät som om det kunde bli väldigt mycket folk.
Usch, vad nervös jag var.Att prata på den scen jag en gång uppträtt på i en teater när jag var tonåring. Hujedamej.Nu skulle jag stå här ensam.
När alla hade kommit var vi nog ca 50 personer.
Jag presenterade mig och projektet.Vi tittade en stund på filmen, på svenska.
Efter det tog vi alla frågor. Det var många.
Sen följde föräldrarna med lärarna för ytterligare klassträff.Det kändes som att det gått bra. En av lärarna tyckte att jag gjort ett klart och bra intryck.Skönt!
Glad åkte jag hem igen, ca 3 mil till Kungälv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0