Onsdag

Var och handlade på Coop, som jag alltid gör på onsdagaråt Studiefrämjandet.
När jag gick där och lullade så träffade jag Anki, mamma till Ellinor på Sjumilaskolan.
Vi passade på att se ut stövlar till henne också, för jag upptäckte att det var rea  rea  rea på stövlar. Hon kommer att vara med varje gång på 4H om det bara går, så jag tyckte att vi kunde bjuda på stövlar till henne. Jag tror att hon kommer att bli till väldigt stor hjälp för mig.
Köpte ett gäng till barnen på Ryaskolan som också skall börja i vårt projekt på 4H.
När jag körde till Sfr, kom jag att tänka på namnlappar. Det vill jag ha på barnen!.
Vilken kanonidè.
Då lär vi oss snabbare vad de heter och jag kan även se vilka som är med i projektet och har rätt att äta med oss m.m.
De som inte har lappar är inte anmälda hos mig. Bra, va?
Lite mer kontroll på det sättet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0