4H

Kom lite sent idag till Kättilsröd.Det var inte populärt.Försökte förklara att jag satt i telefon med skolan, och inte alltid kan komma på deras arbetstider på gården.Efter lite diskusioner så kom vi fram till hur vi vill ha det. Så nu är det lugnt igen.
Jag bar upp 6 bord och 20 stolar till vårt rum ovanför hönshuset. Det ösregnade , så det blev ett tungt jobb.
Jag fick ta mattor i huset så dom lade jag på , efter att ha städat lite och torkat av golvet.                                   
                                      Visst börjar det se lite roligare ut redan?         
                                                                                                                       
Måste allt köpa en dammsugare hit. Massor av sand. Det finns inte vatten i vårt rum, men det får ordna sig med det.
Jag får hämta i huset vid behov.

Kommentarer
Postat av: lotta

Det blev jättefint, bra jobbat!!!!

2009-03-08 @ 15:54:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0