Besök från Tyskland

7/6 Söndag

Idag fick vi besök från Tyskland och Ville ifrån Studiefrämjandet.
Det var lektorer m.m. som var intresserade av att se hur vi driver vårt projekt på 4 H-gården.
De ville ju också se hur vi fungerar i projektet med alla barn och föräldrar i samarbete.
Jag hade bönat och bett till alla föräldrar och barn att se till att komma denna dag, men naturligtvis så bryr sej ingen om det!
Förutom de som alltid ställer upp. Det är tur att jag har er! Tack till Anki , Zahra m.m.
I alla fall så tyckte de från Tyskland att detta var såå trevligt.Vilken tur.
Vi bjöd på ekologiska kycklingkorvar o bröd coh lite ekologiskt kaffe förstås.
Vi hade även tänkt bjuda på hamburgare med tillbehör, men de hann inte stanna så länge.
Jag tyckte det var jättekul att de kom. Skulle vara skoj att besöka dom också. Har aldrig varit i Tyskland.
Vi tittade på djuren och pratade. Min engelska är ringrostig men det fungerade ändå.
Så här ser dom ut.








              Visst ser de trevliga ut, våra gäster?
                      Hoppas att vi får ses igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0