Var är alla?

När jag kom till 4H så var det släckt och tyst. Utanför stod Christin , en liten tjej som är här istället för i skolan.
Efter en liten stund kom Jessica, anställd,stressad.  Hon hade fastnat bakom sandbilen och inte kommit förbi.
Var är alla andra då?
Nä, de e bara vi svarar Jessica + 2 pryare som kommer också.De andra är lediga,( Petra anställd och Kicki föreståndare)
Oj då, tänkte jag, det som redan är så tungt.Till råga på allt så kommer de två busiga pojkarna idag också.De kommer hit nästan varje dag och ställer för det mesta till med nåt, gömmer sig, så man måste ta sig tid att leta osv.Vi är istället för fritids, tror jag.
De två tjejerna Livianne och Jennifer är två goa tjejer som när dom väl lärt sig hur det skulle vara, jobbade på som sjutton.
Jag blev imponerad.De 2 läser på Barn o fritid o skulle prya här,( fast här är inga barn just nu).
Jag tror inte jag hade orkat med allt jobb om inte tjejerna varit här idag.Nybörjare som jag är och ovan vid tunga lyft och kroppsarbete.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0