Sjuk

12/2
Usch vilken natt. Feber och onte överallt.
Låg i sängen och natirligtvis kom alla frågor ang Projektet upp i mitt huvud och ville intege sig av igen.
Jag terroriserade både Kicki och Maria med väldigt tidiga mail( ber om ursäkt i efterskott).
Den största frågan var: Finns det färdiga blanketter för föräldrarna att skriva under?
Kicki hade inga på gården och Maria hänvisade till att Hasse och jag skulle utforma dom.Själv hade hon inte hunnit med det innan hon slutade på Studiefrämjandet. Hon har många järn i elden.
Pratade med Marcus på Studiefrämjandet .Han o Hasse talades vid om blanketterna och kom fram till att Marcus kunde fixa det. Han är en klippa.
Han gjorde ett förslag som jag tittade på genom mail. Jättebra! Kanon.
Han tryckte upp 50st till mig. Som sagt, en klippa.
Jag åker in till Falkgatan til Studirfrämjandet och hämtar allt i morgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0