Kicki följer med.

30/1

Pratade med Kicki. Hon följer med på mötet.Det är ju jättebra, är det nån som vet allt om gården så är det ju hon.
Jag pratar om själva projektet och hon om 4H.Det blir kanon.
Kicki och jag bestämde att vi skall promenera från Kättilsröd till Sjumila för att se om det kan praktiseras i projektet.
Vi promenerar på måndag.

Maria och Stefan på Studiefrämjandet hjälper mig att få fram 100 broschyrer  till ,som vi behöver till mötet.
Vi fick sätta oss och prata lite om barnens resväg , till och från gården.Har dom busskort?Lite osäkert.Får kolla upp det.

Det är Marias  sista arbetsdag på Studiefrämjandet.Hon kommer att börja jobba heltid på Kättilsröd i stället.
Bra för min del. Det är ju hon som har skapat projektet , så jag kan nog få lite support av henne.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0