Det är nu denna blogg kommer till.

9/2

Arbetar hemma med att föra dagbok och lägga in kort från kameran och min mobil.
Det var första gången som jag skulle överföra från mobil till dator och det var KRÅNGLIGT!
Men skam den som ger sig.Till slut gick det(men jag kommer inte ihåg hur jag gjorde).
Det skulle inte vara nåt möte idag sa Kicki, så jag sköter allt administrativt  hemma idag.
Nu ser jag att jag behöver en filofax.All info får inte plats i min lilla anteckningsbok frå Studiefrämjandet.
Jag har aldirg varit inne på en bloggsida förut, så det här är jättekul, tycker jag.
Fast det var inte lika kul när allt jag skrivit bara försvann.Borta!
Hade kanske missat nåt nånstans.
Bara att börja om igen.
Detta blir ju en slags dagbok, tänkte att det var bra för alla inblandade att kunna läsa dag för dag, vad som händer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0