Äntligen

29/1-09

Telefonen ringde.Yippiee det var från skolan.Vi bestämde att jag skulle komma till skolan den 5/2 .Det är en torsdag.
Åh vad skönt.En sån lättnad att de hörde av sig. Tänk om de inte velat ha ett möte! Vad skulle jag gjort då?
Hade ju naturligtvis fått slänga mig på telefonen och ordna ett möte med Ryaskolan som också ligger i Biskopsgården.
Den skolan gick jag i själv hela högstadiet.Trivdes jättebra med den skolan.Skulle vara kul med ett samarbete med den nu .Det är på gång, bara en tidsfråga.
Telefonen ringde 2 gånger till med föräldrar som är intresserade av att låta sina barn få vara med i projektet.Jättekul.
Jag bad dom komma på mötet den 5/2 och tala med andra föräldrar och elever om mötet.Nu börjar det röra på sig.
Så nu är jag nöjd och glad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0